Image

to bsc or not

He eindelijk in mijn afstudeer fase! De eerste dagen super enthousiast en gemotiveerd aan de slag, want ga eindelijk mijn BSC halen. Leuk zo een titeltje voor mijn naam, vooral voor degene die titel geil zijn, maar da’s ander zaak. Blij,totdat ik ‘testimonials’ heb gehoord van meerderjaar studenten die al een poos bezig zijn met afstuderen. Los van de studenten die niet alle vakken hebben gehaald, zijn er studenten die docenten moeten opjagen om feedback te geven op een scriptie. Blown away door de informatie die me toe kwam wist ik niet precies wat ik moest denken van een school die ik eindelijk leuk? Vaak wordt er gepredikt hou je aan je deadline! Maar wie houdt de docenten aan hun deadline? Ik bedoel is het gewoon dat jij als student bijna op de smeek tour moet gaan om je scriptie of cijfer te krijgen? Zoveel vragen geen antwoorden… Anticipeer ik nu om af te studeren? Ja….I’ve come this far….if I have to fight for my BSC bring it on!!!

Leave a Reply

