Eindelijk mijn blog

Eindelijk begonnen aan een blog. Heb het schrijven zo lang uitgesteld. Telkens weer als ik het in mijn planning zet, verschuif ik het. En terwijl ik zit te “bloggen” zit ik ook nieuws van de dag om…11.30pm door te nemen. Belachelijk 3 jobs; waarvan een mijn eigen bedrijf met mijn vriend is. En een eigen bedrijf beginnen is niet zo makkelijk als ik dacht…ja ach meer vrije tijd…dacht het niet. En ook nog de kapitaal ervoor niet hebben. Och, wat is het toch zo  moeilijk om als kleine ondernemer een lening te nemen bij de bank..komen die ook met een onlogische shit regeling dat je onderpand moet hebben als safety en bijna 2 keer het bedrag dat je leent neer te tellen, want de rente is belachelijk hoog. Tja als ik nog iets had te geven als onderpand…die heb ik niet eens. Maar nou ja roeien met de riemen de je hebt.

Mijn andere job: Peuter juf op een engels sprekende Internationale school. Wat op zich heel erg rewarding is. Bill Cosby heeft ook nog gelijk…Kids do say the Darnest things. Een gesprek met een van mijn nieuwe puppilletjes:

kid: Hey ms Amanda. I have new shoes!!
me: Ow that’s cool.
kid: Yes they make me run sooo fast I can’t even believe it!

Natuurlijk voor mij heel grappig om mee te maken, want hij is echt een spruitje van een kerel. Ze kunnen je dag zo maken met de rare dingetjes die ze zeggen en uithalen…Vraag me nou ook af of ik ook zo een bijdehandje was…

Leave a Reply

